Butler/Housekeeper gezocht

  • C.Greveling

    In opdracht van mijn werkgever ben ik per direct op zoek naar een ervaren, zelfstandig werkende, hands-on Butler/Housekeeper die van aanpakken weet. Omgeving in het midden van het land.

    Het werk omvat 4 dagen per week, maandag t/m vrijdag. Flexibel in te delen qua tijden. Totaal 32 uur per week, 52 weken per jaar. Ingangsdatum per direct.

    De butler/ housekeeper zorgt dat het gehele huishouden op rolletjes loopt. Een goede planning m.b.t. de te vervullen taken is hierbij vanzelfsprekend van groot belang.

    Taken betreffen o.a.:

    -De gehele huishouding

    -Opruimen & structuur behouden

    -Boodschappen doen, voorraden beheren en aanvullen

    -Koken indien nodig

    -Oppassen

    -Administratieve werkzaamheden

    -Alle voorkomende werkzaamheden om het huishouden op rolletjes te laten verlopen.

    Kortom, een drukke, zeer leuke functie, bestemd voor iemand die van aanpakken weet en stevig in de schoenen staat. De ideale kandidaat voor deze functie voldoet aan onderstaande criteria:

    -Ervaren in het runnen van een geheel huishouden

    -Liefst in het bezit van een diploma van TIBA of soort gelijke opleiding

    -Goed met kinderen kunnen omgaan

    -Schoon & hygienisch

    -Punctueel & efficient

    -Pro-actief

    -Gestructureerd

    -Gezond & fit

    -Flexibel

    -Harde werker

    -Stress bestendig

    -Professioneel

    -Wonende in het mideden van het land

    -Groot inlevingsvermogen in de behoeften van anderen

    -Niet-roker, geen drugs

    -Loyaal & discreet

    -In bezit van rijbewijs en auto

    -Communicatief goed

    -Goede beheersing van de nederlandse taal

    Een goede communicatie tussen de vrouw des huizes is in deze functie onmisbaar om het werk goed af te kunnen stemmen op de wensen van de klant.

    Het gezin is op zoek naar iemand voor langere tijd.

    Voor deze functie ontvangt u een vast salaris. Daarnaast bouwt u vakantiedagen op en ontvangt u vakantietoeslag bovenop uw bruto uurloon. De hoogte van uw salaris wordt bepaald aan de hand van uw ervaring, kennis en referenties.

    Lijkt het u wat om van grote waarde te zijn voor dit gezin, bent u de persoon die ik zoek. Reageer dan door uw CV met motivatie te mailen naar: c.greveling@heloma.nl ook voor e.v.t. vragen kunt u gebruik maken van dit mail adres.

    Ik hoop snel wat van u te horen.

    Met vriendelijke groet,

    C.Greveling

    Butler/Steward/PA

    c.greveling@heloma.nl

    www.heloma.nl

  • Une van der Gronden

    Heer Greveling, beste Cornelis.

    Is te beoordelen in hoeverre deze functie te combineren is met een eigen, redelijk druk, gezin en niet echt in de regio wonend (Den Haag).

    Groet,

    Une van der Gronden

  • joop weijers

    mijn naam is joop weijers

    geb 24 oktober 1948 te Bergen (nh)

    opl niveau mbo/hbo

    werkgevers

    GAK Amsterdam opl

    GAK Alkmaar boekhouder

    Militaire dienst (internat ordonnans)

    Holl Mij v Landbouw te Alkmaar accountant

    Kenn Plastic Ind Wieringerwerf hoofd adm

    manager internationaal van muziekgroepen

    zelfst ondern van 2 dierenspeciaalzaken

    per 1 januari zonder werk

    heb tussen alle bedrijven door zijn eigen huisje verbouwd

    en i nu toe aan een nieuwe uitdaging

    iets wat ik van jongsaf aan heb willen doen.

    m vr gr Joop Weijers

  • Barbara Macewicz

    16-01-2012. Zeist

    Barbara Macewicz

    geb.04-12-1969 te Olszyna (Polen)

    niet getrouwd, geen kinderen

    opl. technisch MBO

    stijling opleiding

    kapper opleiding

    nederlands/frans in schrift en woord, comunicatief engels

    uitstekend savoir vivre

    rijbewijs, auto

    nu werk ik al 4 jaar in 5 sterren hotel als bedining

    ik heb 4 jaar ervaring als houskeeper bij een belgische familie met 3 kinderen

    Ik heb een logische, ordelijke,gestruktureerde manier om de werkzamheiden en werk te verrichten, heel flexibel qua werktijden.Goede kennis van technische dingen,goed ovrezicht daarover.Goed verstand van wereld keuken.Goed georganiseerd met wassen, strijken , naien, silver etz.

    Mijn wens is om butler te worden, uitstekende service te verrichten, verwachte aandacht aan de familie geven.

    Ondertussen ben ik op zoek naar een butler/ houskeeper werk.

    m.v.g.

    Barbara Macewicz

  • johannes

    Johannes A.M. Roeffen

    geb. 22-05-1956 te 's-hertogenbosch

    opleidingen: Koksschool,hotelschool,verpleeg/verzorgingsstudies,sociale studies e.a.

    werkzaam geweest als : kok,chef-kok , hoofd algemendienst, diverse jobs als hoofd restauratieve, civiele dienst, controllor, staffunctionaris, leraar, randgroepjongerenwerker diverse jobs begeleiding en training jongeren.(45 jaar arbeidszaam leven)

    Ben vorige maand met pensioen gegaan, merk dat ik niet stil kan zitten actief betrokken wil zijn.

     Belangrijkste aanbod als ervaringsdeskundige …..alleenstaande vader met 4 jonge kinderen , nu gelukkige grootvader met 4 kleinkinderen.

    Butler zijn, huishoudmanager, klusjesman , kok en kinderverzorger lijkt me een goede invulling

    voorkeur van orienterend gesprek via whats app video

    vriendelijk

    Han

    hanroeffen@hotmail.com

    0645687897