Nanny job gezocht. nationaal en internationaal

  • karinriesmeijer

    Geachte Mevrouw, Mijnheer,

    Ik ben 34 jaar en heb 13 jaar ervaring als assistent leidinggevende in de kinderopvang.

    De laatste jaren voor een bedrijf waar hooggeplaatste ouders hun kinderen met een gerust hart achter laten.

    Waar ik naar op zoek ben?

    Een leuke uitdagende job als Nanny zowel nationaal als internationaal beschikbaar.

    Mijn kwaliteiten?

    Ik ben een rustig en spontaan persoon,flexibel en collegiaal.

    Vaak krijg ik van ouders en collega’s te horen dat ik veel structuur kan brengen aan kinderen.

    Mijn motto is dan ook rust en regelmaat.

    Op zijn tijd vindt ik het leuk om lekker gek met de kinderen te doen en daarbij over te grond te kruipen en rollen.

    Knutselen is ook 1 van mijn favoriete bezigheden.

    Wat mijn speciale aandacht heeft is de ontwikkeling van een kind stimuleren door middel van spelletjes.

    Tevens ben ik in het bezit van mijn EHBO diploma voor kinderen.

    Mijn C.V. kan ik op verzoek tonen net als mijn referenties.

    Met vriendelijke groet,

    Karin Riesmeijer

    Dear sir, madam

    I am 34 years old and have 13 years experience as an executive assistant in child care.

    In recent years for a company where parents in the high class of the Netherlands leave their children safely.

    What I'm looking for?

    A fun and challenging job as nanny available both nationally and internationally.

    My grades?

    I am a quiet person and spontaneous, flexible and collegial.

    I often get from parents and colleagues to know that I can bring a lot of structure to children.

    My motto is peace and regularity.

    At times I find it good fun to fool around with the kids and thereby to ground to crawl and roll.

    Tinkering is one of my favorite things.

    What has my attention is the development of a foster child through games.

    I am also in possession of my first aid training for children.

    My resume on request and my refences to.

    Yours sincerely,

    Karin Riesmeijer

  • Butler

    Beste Karin,

    Wellicht is het interessant om eens met de hieronder genoemde agencies te praten. Daar hebben wij (internationaal) onze nannies vandaan en goede ervaringen mee:

    www.greycoatplacements.co.uk

    www.nannyworld.co.uk

    www.hutchinsons-staff.com/

    Succes!

  • Fien

    Beste Karin,

    ik weet niet precies wat je zoekt, maar wij zijn op zoek naar ondersteuning voor een gezin met vier kinderen. Ik werk zelf niet buitenshuis, maar door een behoorlijke hernia momenteel tot zeer weining in staat. Ik zoek eigenlijk iemand die in alle aspecten van ons huishouden mee kan / wil doen.

    Graag hoor ik van je.

    mvg,

    Fien & Co.