Per direkt gezocht!

  • Jolanda de Heiden

    Ervaren inwonende housekeeper gezocht! (m/v of echtpaar)

    Voor één van onze cliënten, wonend te ‘s-Gravenland, zijn wij per direct op zoek naar een ervaren housekeeper of ouder echtpaar. Het betreft een gezellig, druk bezet ondernemers gezin met honden. Het gezin is op zoek naar iemand of echtpaar voor langere tijd.

    Het werk omvat 5 dagen van ca 2-3 uur per dag. Flexibel in te delen qua dagen en tijden: ma t/m vrij tussen 9.00uur en 18.00 uur. Totaal 10-15 uur per week. Ingangsdatum per direct.

    De housekeeper zorgt dat het gehele huishouden op rolletjes loopt. Het betreft een prachtig huis met tuin.. Een goede planning m.b.t. de te vervullen taken is hierbij van belang.

    Taken betreffen o.a.:

    -opruimen & structuur behouden

    -schoonmaken

    -wassen

    -strijken en koken

    Kortom een leuke functie, bestemd voor degene die van aanpakken weet. De ideale kandidaat(en) voor deze functie voldoet aan onderstaande criteria:

    -ervaren in het runnen van een huishouden (professioneel)

    -in het bezit van minimaal twee functierelevante geschreven referenties

    -hygiënisch en punctueel

    -efficiënt en pro actief

    -slim en zelfdenkend met inlevingsvermogen

    -georganiseerd en gestructureerd

    -Betrouwbaar en integer

    -liefhebber van honden

    -gezond & fit

    -harde werker(s)

    -flexibel

    -roken geen bezwaar maar absoluut geen drugs

    -loyaal & discreet

    -Passie voor het vak

    -goede beheersing van de Nederlandse of Engelse taal en in bezit van een rijbewijs.

    -Een goede communicatie met de vrouw des huizes is onmisbaar om het werk goed af te kunnen stemmen op de wensen van de klant.

    Wij bieden o.a. :

    - prachtige leef- en werkomgeving

    - vlot en vriendelijk gezin met honden

    - informele werksfeer

    -goede verdiensten

    Lijkt het u wat om van grote waarde te zijn voor dit gezin, bent u de persoon(en) die we zoeken? Reageer dan door uw CV met motivatie incluis foto’s te mailen naar: jolanda@aupairexclusive.nl of neem direct contact op met ons middels één van onderstaande contactgegevens.

    Mw. J.M. de Heiden

    Telefoon +31 (0)23 8921007

    Mobiel +31 (0) 6 51083509

    www.aupairexclusive.nl

    jolanda@aupairexclusive.nl

  • Ton Rutgers

    Geachte mevrouw van de Heiden,

    Met aandacht heb ik uw advertentie gelezen. Ik ben hogelijk verbaast over de opgesomde werkzaamheden en taken die uitgevoerd moeten worden in 2 á 3 uur per dag. Zelf ben ik sinds 15 jaar professional butler. Op grond daarvan vindt ik een reactie aan uw adres op zijn plaats. Wij hebben als professionele butlers een zeer service gerichte instelling. Onze insteek is immer het de patroon het optimaal naar de zin te maken. Een huishouden werkelijk op rolletjes te laten lopen. De factor tijd is hierin een heel belangrijke. Alleen het koken, dwz, inkopen, voorbereiden, serveren, afruimen en schoonmaak vergen al meer dan 2 uur per dag. Om over de andere taken nog maar niet te spreken. Ik proef een beetje uit de advertentie dat men een alleskunner zou willen hebben die het liefst in een zo kort mogelijke tijd alle genoemde zaken voor elkaar kan brengen.

    Service, structuur en onderhoud kosten tijd. Daarvan wil ik u graag middels dit mailtje van overtuigen. Een verdubbeling van de werktijd zou eerder op zijn plaats zijn. Duidelijke afspraken en overzichtelijke tijdsplanning voorkomen zeker in de toekomst discussies.

    Mocht u meer informatie wensen over het reilen en zeilen van een huishouden ben ik zeer gaarne bereid hierover met u van gedachten te wisselen.

    Met een vriendelijke groet

    Ton Rutgers

  • Jolanda de Heiden

    Beste Ton,

    Ik snap je reactie, neem gerust contact op via de vermelde informatie bij de advertentie!

    Met vriendelijke groet,

    Jolanda de Heiden