Houseman ( M/V ) gezocht

  • martijnvangrieken@hotmail.com

    Fulltime Houseman/assistent Butler (M/V) gezocht voor de lange termijn in een bijzondere omgeving in The United Kingdom.

    U bent onderdeel van een enthousiast en divers team en werkt in nauwe samenwerking met de Hoofd Butler en interieurverzorgsters.

    De werkzaamheden omvatten onder andere:

    * Ontvangen en verzorging van gasten

    * Verzorging huisdieren

    * Lichte huishoudelijke werkzaamheden, bestaande uit strijken, wassen, boodschappen etc.

    * Poetsen van zilver en koper

    * Verzorgen/assisteren bij ontbijt, lunch en diner

    * Serveren van drankjes en maaltijden

    * Beantwoorden van telefoon

    * Chauffeurswerkzaamheden t.b.v. werkgever en gasten

    * Gastheer/vrouw

    Functie-eisen:

    * Goede beheersing van Nederlands en Engelse taal in woord en geschrift

    * Uistekende communicatieve vaardigheden

    * Professioneel, eerlijk, discreet, loyaal, flexibel, ondernemend, resultaatgericht, teamplayer, zelfvertrouwen, proactief.

    ( Dit is een GEEN functie voor een introverte persoonlijkheid! )

    * Op de hoogte zijn de geldende etiquetteregels

    * Onbesproken gedrag (dit in verband met screening )

    * Gevoel voor humor is een pre

    * Gastvrij en gezellig

    * Diervriendelijke instelling

    * In bezit van een rijbewijs

    * Representatief

    Extra informatie:

    * Voor accommodatie wordt gezorgd ( een 3 kamer appartement, inwonend )

    * Inclusief gas, water en licht

    * Inclusief mobiele telefoon

    Wij bieden:

    Een leuke afwisselende baan in een gezellig team, waarbij de werkgever u de mogelijkheid biedt om uzelf verder te ontwikkelen.

    De procedure: Mocht deze functie u aanspreken, stuur dan uw motivatiebrief en Curriculum Vitae met foto naar Martijn van Grieken. Email: martijnvangrieken@hotmail.com. Wanneer u in aanmerking komt voor deze vacature, wordt u binnen 2 weken per email benaderd voor een eerste kennismakingsgesprek.

  • arnold severe

    Geachte heer van Grieken,

    Deze functie spreekt mij erg aangezien ik jarenlang gemeentebode ben geweest en een half jaar Bellman bij het Marriott hotel in Amsterdam.

    Verder heb ik een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal en bezit van rijbewijs. Ik ben ten alle tijde bereid om mijn motivatiebiref

    met C.V.en foto naar u toe te sturen per mail of post in de hoop van u een gunstig bericht te mogen ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    Arnold Severe

    Fuut 55

    1742 JT SCHAGEN

    arnold.sail71@hotmail.com

    tel:06-13701978