zoek betrekking in huishouding

  • Robert

    Man vijftiger, Zuid Holland, is op zoek naar een betrekking in een huishouding als Butler, Kok en/of Chauffeur.Ik heb een professionele opleiding en ervaring, ben betrouwbaar, discreet, hardwerkend en netjes met oog voor detail.

    Ik spreek naast Nederlands ook vloeiend Engels en Duits, heb HBO niveau, heb een traditioneel en vriendelijk uiterlijk.

    Werk graag bij een persoon of familie, met wederzijds respect, om mijn kwaliteit als professioneel een zinvolle invulling te geven.

    In-of uitwonend, tijdelijk of permanent,is bespreekbaar.

    U kunt mij bereiken via butler.robert.for.u@gmail.com

  • Mary Trijselaar

    Hallo Robert,

    Ik ben voor mijn baas op zoek naar een interne hulp in de huishouding, eigenlijk zoals jij jezelf beschreef. Echter dit is een oude advertentie en ik vroeg me af of deze advertentie nog geldig was gezien de datum van 14 januari 2008.

    Als de advertentie nog geldig is gaarne even bericht en dan zal ik nader uitleg geven.

    Met vriendelijke groet,

    Mary Trijselaar.

  • butler

    Geachte mevrouw Trijselaar,

    Als butler / PA ben ik op zoek naar een andere positie / werkgever. Zoekt uw baas nog steeds een persoon voor in zijn huishouding? Als dat het geval is ben ik eventueel geinteresseerd in die betreffende positie.

    Met een vriendelijke groet,

    de butler

  • Test

    Testbericht van de butler Startpagina.