Dienstbode zoekt Gezin

  • peter demulder

    Hallo!

    Mijn naam is Peter, ik ben een ongehuwde dertiger zonder kinderen, en zoek een beschikbare plaats als dienstbode-huisknecht.

    Ik heb zo'n 12 jaar ervaring in het beredderen van het gehele huishouden, zoals wassen en strijken, afstoffen, stofzuigen, ramen zemen, parket boenen, dweilen, schuren, koken, opdienen, boodschappen halen, etc. Alsook allerhande klusjes zoals schilderen en behangen, tuinieren, onkruid wieden…

    Loyaliteit en vertrouwen zijn de kernwoorden. Ik ben bereid hard te werken, desgewenst terug in ruil voor kost en inwoon, zodat ik 24 uur per dag ter beschikking kan staan van elkeen in het gezin. Mijn service gaat voor alles en dient te gebeuren in nederigheid en overgave. Mijn eigen wensen of verlangens zijn hierbij niet van tel, de eisen van de familieleden gaan voor alles en iedereen.

    Uw wens is mijn bevel en die wordt dan ook met zorg voor detail tot in de puntjes uitgevoerd. Derhalve zal nooit enig intiatief ondernomen worden zonder de uitdrukkelijke toestemming van de Heer en/of Vrouw des huizes.

    In de hoop op een nieuwe kans to dienen als “butler” (ik ben het gewoon om in uniform te werken), huisknecht, of kamerdienaar, verblijf ik intussen met bijzondere

    Hoogachting,

    Peter

    p.s. Vanzelfsprekend sta ik open voor elke suggestie van Uw kant en verbind ik mij ertoe om elke gemaakte afspraak/regeling naar de letter na te leven. Ik begrijp dan ook de nood aan strikte regels en verantwoordelijkheden.

  • visser

    hierbij deel ik mede kennis te hebben genomen van uw cv, het lijkt mij dan ook verstandig een intake gesprek te voeren. gaarne hierop reaktie.

    bij voorbaat vriendelijk dank ,

    j.p. visser

  • peter de mulder

    Geachte Heer, Mevrouw,

    Met mijn oprechte dank voor uw reactie. U kan mij ten allen tijde bereiken op e-mailadres peterdemulder442@hotmail.com, in de hoop een passende regeling te vinden.

    Nederige groeten,

    peter

    (dienstbode)