Butler pagina genomineerd voor pagina van het jaar

  • Herm (butler pagina)

    De butler pagina was één van de tien genomineerde pagina's voor Dochterpagina van het jaar 2005: een enorme eer. De uitslag werd bekend gemaakt op zaterdag 28 mei. De uiteindelijke pagina van het jaar 2005 is de porsche.startpagina.nl, gevolgd door de Romeinse-tijd.startpagina.nl en de 020-vondelpark.startpagina.nl.

    In het juryrapport werd de butler pagina een goed voorbeeld genoemd van een ‘complete’ pagina met zeer veel links over het onderwerp, en een die goed voldoet aan de richtlijnen van Startpagina.

    Hoewel deze pagina uiteindelijk niet de pagina van het jaar is geworden, ben ik erg blij met deze nominatie, een erkenning voor wat ik probeer te doen: een goede pagina maken met veel links voor en over butlers, voor hen die er een zoeken, voor hen die butler willen worden en voor allen die er wat over willen weten. Ik dank de jury, de bezoekers van deze pagina en dit prikbord en ik blijf ook in de toekomst doorgaan deze pagina zo compleet en goed mogelijk te houden. Uw reacties, vragen en opmerkingen zijn daarom altijd van harte welkom.

    Herm Tuiten

    beheerder butler.startpagina.nl

  • Rolf Bax

    Beste Herm,

    Gefeliciteerd met de nominering van butler.startpagina.nl voor de dochterpagina van het jaar 2005!

    Met vriendelijke groet,

    Rolf Bax, Executive Assistance Service